-6 | Lieviä vammoja. Pelaaja voi jatkaa pelaamista normaalisti pelikatkon jälkeen. |
7-9 | Tajuttomuus. Pelaaja on automaattisesti poissa seuraavaan pelikatkoon asti. |
10+ | Vakava loukkaantuminen. Pyöräytä vakavan loukkaantumisen taulukosta. |
1-4 | Vakava tajunnanmenetys. Kuten 'tajuttomuus', mutta taju pysyy poissa erän loppuun asti (tai vähintään yhden pelijakson ajan). |
5-10 | Loppupeli ulkona. Pelaaja on sen verran pahasti loukkaantunut, ettei pääse palaamaan enää tähän peliin. |
11-12 | Kuollut. Jos pelaajaa ei pelasteta regeneraatiolla tai lekurilla, tuomarit ottavat KPS-haasteen: Päätuomari voittaa: kaksi (2) mättökokemusta lisää tappaneelle joukkueelle! Tasapeli: Yksi (1) mättökokemusta lisää tappajajoukkueelle. Häviö: Mellakka! Raivostuneet fanit rynnivät kentälle... Mellakan johdosta edellisessä pelijakossa mukana olleet salaiset aseet eivät voi saada punaista korttia, sillä ne on helppo salakuljettaa pois |
Kokemus | 0-1 | 2-4 | 5-9 | 10-16 |
Taitoja | 1 | 2 | 3 | 4 |
KriitikkoTämä valmentaja on erikoistunut sääntöihin tai ainakin kitisemiseen, valittamiseen tai uhkailuun.Aina kun joku pelaaja saa punaisen kortin, kriitikko voi yrittää kumota tätä. Tehdään KPS-haaste, ja ellei tuomari voita, rangaistus kumotaan. Vain yksi kriitikko voi kumota jokaista yksittäistä rangaistusta. Jos kritiikki ei toimi, pelaaja pysyy ulkona. LekuriEnemmän tai vähemmän lääkäriltä, papilta, teurastajalta tai vastaavalta näyttävä henkilö, joka yrittää pelastaa pelaajia ja hoivaa heitä.Aina kun pelaaja loukaantuu, lekuri voi yrittää hoitaa häntä, jos pelaaja näyttää tarvitsevan apua (eli pelaajan on esitettävä loukkaantunutta!). Tehdään KPS-haaste, ja ellei lekuri häviä, vaurio onkin yhden kevyempi (kuollut -> vakava vamma -> vakava tajuttomuus -> tajuttomuus -> lieviä). Vain yksi lekuri voi yrittää per pelaaja! CheerleaderHuutosakin jäsenten on näytettävä rotunsa naispuolisilta jäseniltä, ja pompomit ja muut muut tilphöörit ovat pelkkää bonusta.Cheerleaderi voi hoivata tajutonta pelaajaa, jolloin tajuton pelaaja virkoaa välittömästi ja voi palata peliin seuraavaan jaksoon. Vakava tajuttomuus muuttuu normaaliksi tajuttomuudeksi. Vaihtoehtoisesti cheerleaderi voi lahjoa päätuomarin kerran ottelun aikana johonkin seuraavista:
|
SalamurhaajaTämä kiero valmentaja on erikoistunut vastustajien pelaajien häiritsemiseen.Pelikatkon aikana (ei ennen peliä, sillä silloin valmennusjoukot eivät vielä ole käytettävissä!) salamurhaaja voi laittaa myrkkyä vastustajien juomasaaviin. Tehdään KPS-haaste, ja ellei salamurhaaja voita, myrkky havaitaan ajoissa tai kukaan ei juo sitä. Jos salamurhaaja voittaa, yhdelle arvotulle pelaajalle vastustajajoukkueessa arvottu vaurio. Huom: Tämä kyky ei toimi kuolleita vastaan! Vaihtoehtoisesti salamurhaaja voi kerran koko pelin aikana yrittää vietellä, hakata tai muutoin häiritä tiettyä vastustajajoukkueen pelaajaa. Tehdään KPS-haaste, ja jos salamurhaaja häviää, hän erehtyy kohteesta ja uusi uhri arvotaan joukkueen sisältä. Kun kohde on tiedossa, tehdään KPS-haaste. Jos salamurhaaja häviää tämän, ja kohteella on voima 5 tai enemmän, toimintaa yrittänyt salamurhaaja kuolee (syötiin, muserrettiin kuoliaaksi, pää revittiin irti ja vietiin muistoksi, sielu imettiin...) ja pelaajan pitää tehdä uusi hahmo. Lisäksi +1 kokemusta tappajajoukkueelle. Mikäli kohde oli tavallinen pelaaja, häviöllä ei ole vaikutusta. Tasapeli tai voitto aiheuttaa sen, että pelaaja ei voi pelata. Kyseinen pelaaja voi yrittää jokaisen pelikatkon aikana KPS-haastetta, ja voittaessaan efekti lakkaa ja hän pääsee jatkamaan. Tätä testi ei voi tehdä välittömästi, vasta seuraavan katkon aikana. |